دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 6 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۰:۲۷:۲۵

رشد ناچیز سطح ذخیره سازی نفت چین در ماه ژوئن

باشگاه خبری فراساحل: سطح ذخیره سازی نفت چین در اواخر ماه ژوئن نسبت به ماه گذشته ٠,٥ درصد افزایش یافت. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل ازرویترز، طبق اعلام رسانه‌های رسمی چین، سطح ذخیره‌سازی تجاری نفت خام این کشور در پایان ماه ژوئن سال جاری میلادی نسبت به ماه پیش از آن ٠,٥ درصد رشد داشت.‌ این در حالی است که سطح ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی این کشور ٢.٩ درصد کاهش یافت. رسانه‌های رسمی چین سطح ذخیره سازی نفت این کشور را اعلام نکردند. دولت چین به ندرت سطح ذخیره‌سازی راهبردی و تجاری این کشور را اعلام می‌کند و به همین دلیل تخمین تقاضای واقعی چین مشکل است. چین دومین مصرف کننده بزرگ نفت در جهان محسوب می‌شود.


گزارش آماری ماهانه (ژوییه) سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) نشان می‌دهد که میانگین حجم تولید نفت خام چین در سال جاری میلادی به چهار میلیون و ٢٠٠ هزار بشکه در روز خواهد رسید. واردات نفت خام این کشور در ماه مه به میانگین هفت میلیون و ٦٠٠ هزار بشکه در روز رسید. واردات این کشور در مجموع نسبت به سال گذشته دو میلیون و ١٠٠ هزار بشکه یا ٣٩ درصد افزایش داشته است. تقاضای نفت خام چین از ١٠ میلیون و ٨٠٠ هزار بشکه در سال ٢٠١٥ میلادی به ١١ میلیون و ١٠٠ هزار بشکه در سال جاری میلادی خواهد رسید.



  کد خبر : 2009
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :